مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه زندگی من را تغییر داد

یووه زندگی من را تغییر داد

پائولو دیبالا در مصاحبه جدید خود اذعان کرد باشگاه یوونتوس زندگیش را تغییر داده و در مورد محقق شدن رویایش برای هم بازی شدن با لیونل مسی در تیم آرژانتین و همچنین در برنامه های آینده اش صحبت کرد.

 

دیبالا چهار سال گذشته با حضور در تیم پالرمو به فوتبال اروپا پا گذاشت، اما جواهر بانوی پیر در مصاحبه با La Clarin توضیح می دهد که پیوستن به یوونتوس در تابستان گذشته تغییر بزرگی در زندگی اش بوده است.

 

او در این باره گفت:

 

یووه زندگی من را تغییر داد. چه چیزهایی از موقع پیوستنم به یوونتوس تغییر کرده است؟ خیلی چیزها، از جمله شهرتم. من از ابتدا رویای گلزنی برای تیم ملی آرژانتین را داشتم. حالا یک سال از آن موقع گذشته است. 12 سال بودم که این رویا را داشتم و مسی نیز در تیم ملی بازی می کرد. بعد از آن رویای بازی کردن در کنار او در تیم ملی را داشتم. بازی کردن با او آسان است، او به تنهایی دو بازیکن را درگیر خود می کند، بنابراین شما می توانید فضای بیش تری در اختیار داشته باشید. البته باید حرکات او را فهمید و مورد بررسی قرار داد. تعریف او از من مایه ی خرسندی است و این بدین معنی است که من در راه درستی قدم برمی دارم و به خاطر این است که او چیزی در من دیده است. دوست دارم با پیراهن اینستیتو دِ کوردوبا بازنشسته شوم، اما در حال حاضر هدف هایی دارم و فکر کردن در مورد اینکه در 10 سال آینده قرار است چه کارهایی انجام دهم پیچیده است. همه چیز به این بستگی دارد که شرایط فیزیکی ام چگونه باشد. ایگوایین 29 سال دارد و در بالاترین سطح خود قرار دارد. اینکه بتوانم شبیه او باشم خوشحالم خواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: